Exchange Link

Exchange link di blog ini ..ada di bawah sekali . .
Terima kasih :)

Thursday, June 10, 2010

AWARD CREATIVE BLOGGER

Salam semua...



Pertama sekali saya minta maaf kerana agak lama tak buat entri baru. Sebenarnya saya masih lagi dalam keadaan yang terkejut kerana dapat award creative blogger dari eddyboyz. Mana tak terkejut dapat award yang ditakrifkan sebagai blogger yang kreatif?..Paling terkejut kerana saya rasa tak layak lagi untuk menerimanya..sebab saya rasa berblogging ni pun hanya sekadar untuk memenuhi masa lapang ataupun jika tak terlibat dengan kerja2 hakiki yang agak memenatkan juga kadang2 tu..So buat blog ni pun taklah se kreatif lain2 bloggers di maya persada ini..heh..Saya masih tak mampu lagi untuk menguasai dunia alam maya ke tahap glokalisasi..

Bagaimanapun dengan berbesar hatinya saya menerima award ini dan saya menganggap ianya sebagai satu pengitarafan kepada saya. Ianya juga akan saya jadikan satu motavasi diri untuk memajukan diri dalam dunia maya ini..Bagi saya blog ini merupakan blog biasa2 sahaja tapi bagi pandangan orang lain mungkin disebaliknya..Best rupanya bila dapat sesuatu yang orang bagi kat kita eh..haha..Apapun tq bro eddyboyz kerana sudi memberi award ini kepada saya yg empunya blog yg masih mentah ini ..Ni pun blurr dah datang balik..tak tau apa nak tuliskan lagi ni..harap-harap dapat post entri yang lebih baik lepas ini..Mudah-mudahan akan mendapat lebih banyak idea ..:-)

Pengertian atas award ini :

PENSIL YANG BESAR
kesenian yang begitu peka terhadap blog anda dan mencerminkan sesuatu nilai penghasilan.

FILEM BERGERAK TANPA HENTI
menunjukkan AWARD ini diforward kepada bloggist yang betul-betul layak menerima.

LOGO BULAT BERKELIP-KELIP
jika diperhatikan betul-betul, ia adalah manusia yang berkepalakan monitor komputer. Ini membawa makna anda adalah seorang yang begitu bijak menguasai dunia alam maya ke globalisasi.

Atas permintaan tuan punya, saya majukan award ni kepada:

1. Aishah : Gabungan Caramel+Cheese+Tempe Wak!!
2. Myzul : Jejaka hansem!!
3. Mimi: Banyak ilmu!!!
4. Seri : Berbahasa dan sangat kreatif!!
5. Akufid: Kaki bola macam saya!!

Yang terlintas..kalau dah dapat nasib la ek..

Thanks...salam

7 comments:

  1. thanks awardnye, seri singgah ni nak ambik bawa pulang.

    ReplyDelete
  2. seri : org suruh fwd..kita buat jer..hehe

    sue : tima kasih..hehe..xpaham pun lg ttg award2 ni..

    ReplyDelete
  3. nazra : org bagi..blog mcm ni pun dpt award..:-)

    ReplyDelete
  4. Salam..Uiks..myzul pn dpt. rasa x layak lg nk dpt award ni. anyway thanks yaa :)

    ReplyDelete
  5. Myzul : blog demo lebih canggih dari blog kawe..hehe

    ReplyDelete

JOM BERTUKAR LINK DI SINI RAMAI-RAMAI

Tinggalkan link anda di bawah untuk memudahkan saya menjejak anda semula

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails