Exchange Link

Exchange link di blog ini ..ada di bawah sekali . .
Terima kasih :)

Sunday, June 20, 2010

BUAT DUIT DENGAN MANGGA ADS??

Kali ini aku nak post pasal Mangga Ads yang katanya sedang heboh diperkatakan sekarang. So sekoyong-koyong arakian maka ramailah yang mencuba-cuba nasib dengan benda baru macam ni. Difahamkan baru-baru ni Mangga Ads telah ditubuhkan, ianya dikatakan ads network yang ada kaitan dengan Utusan.com.my. Oleh itu aku nampak ia ada masa depan yang agak baik buat Mangga Ads ni sebab ianya bernaung di bawah satu syarikat akhbar yang dah kukuh dan lama bertapak di negara Malaysia kita ni.

Di antara tarikan paling utama Mangga Ads ialah dia orang menawarkan kadar yang lebih tinggi berbanding Ads Network lain. Bagaimanapun ianya kena amik masa sedikit dalam dua minggu baru kempen pengiklanan kita boleh dimulakan dekat blog korang. semua . Seperti orang lain yang berminat dengan benda-benda free macam ni, aku dah join tak sampai dua minggu lagi. So buat masa ni memang tak ada earning lagi dalam repot. Aku dah tanya melalui email support Mangga Ads , memang kena tunggu je lah macam yang dia orang cakap...dalam dua minggu baru ada earning...

Di sini aku suka mencadangkan kat kao orang semua join je dulu Mangga Ads ni termasuklah kepada yang atau takda langsung buffered earning daripada Nuffnang., macam aku la..hehe Lagipun tak rugi apa-apa kalau join. Kita cuba-cubalah nasib, manalah tau nasib kita nanti lebih dengan bernaung bawah Mangga Ads ni. Kalau dah join tu add la aku sebagai partner. korang semua. Kita ramai-ramaikan geng Mangga Ads dalam friendlist . Kita sapu je dulu sebab tak kena bayar pun...Just join dengan klik banner bawah ni...meh semua...



Lagi satu..Mangga Ads tengah panas buat pertandingan referral paling banyak @ ramai. Jadi...kalau sesiapa rajin nak tolong aku mari register ramai-ramai. Lepas tu add aku sebagai rakan kongsi..kita buat komuniti Mangga Ads ramai-ramai...caiyokkk....

Thanks untuk entri kali ni...

No comments:

Post a Comment

JOM BERTUKAR LINK DI SINI RAMAI-RAMAI

Tinggalkan link anda di bawah untuk memudahkan saya menjejak anda semula

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails