Exchange Link

Exchange link di blog ini ..ada di bawah sekali . .
Terima kasih :)

Sunday, June 27, 2010

MINTAK MAAF

Salam..

Salam kepada semua bloggers yang diingati dan dikasihi sekalian (ayat power) hehe..Saya nak mintak maaf banyak-banyak kerana dah lama tak ber entri @ berblogging sebab sibuk sikit sehari dua ni dengan kerja-kerja rutin harian. Seperti tujuan asal saya memang asalnya saja nak suka-suka ber blogging untuk memenuhi masa lapang kalau tak ada kerja..tapi kalau ada kerja memang tak sempat nak jalan-jalan..orang kata BW..Masa zaman kanak-kanak sibuk dengan permainan harian..masa zaman belajar sibuk dengan pelajaran...masa zaman sekarang sibuk dengan pekerjaan...huhu..Harap rakan semua sihat sejahtera disamping kerja-kerja atau blogging harian...:-)

Memang asalnya saja je nak suka-suka ber blog..Tetapi lama kelamaan bila dah makin ramai kawan bloggers ni makin rasa seronok pulak untuk terus ber blog..Walaupun rakan maya namun ada juga rakan bloggers yang pernah saya jumpa kat luar..kat alam nyata..gathering..tapi bila dah sibuk dengan kerja harian tetap tak sempat nak buat post @ entri baru ..dan tak sempat nak jalan-jalan carik makan dengan " Blog Walking " :-) Selain tu ada lagi ter hutang nak jawab "Tag" atau "Award" yang dianugerahkan oleh rakan-rakan semua...saya mintak maaf kerana buat masa ni memang tak sempat lagi nak jawab...ada masa saya akan cuba balas nanti...

So..bagi memudahkan saya menjejaki anda semula sila tinggalkan link anda di atas tu...Nanti senang saya untuk melawat anda semula bila saya dapat online...:-)

P/s: Ayat post kali ni pun skema sikit sebab memang betul-betul tak ada idea lagi..tengah blurr orang kata...hehe @ pic di atas tak ada kaitan dengan entri ni tapi salah satu tempat untuk saya merehatkan minda..caiyokk...luv u all..

Wasallam..

8 comments:

  1. Nur Su'aidah :Tq..kata-kata perangsang agar dapat rajin ber blogging mcm rakan2 yg lain :-)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. anda di maafkan..nnt tak bz selalula buat entry yea :)

    ReplyDelete
  4. nik rosmawati : Tq kwn..harap sya dapat meneruskan dunia blogging ini..

    ReplyDelete
  5. busy eh...? xpe2.. tggu free k ;)

    ReplyDelete
  6. kepada semua blogger saya harap untuk posting didalam blog sebolehnya elakkan menggunakan short font.. kerana ia boleh memeningkan mata yang nak membacanya. kerana shortfont yang digunakan tak ada standard antara blogger dengan blogger...

    saja bagi cadangan je.. bukan disini tapi ditempat lain!

    ReplyDelete
  7. x per...x per...nanti teruskan update yer...

    ReplyDelete

JOM BERTUKAR LINK DI SINI RAMAI-RAMAI

Tinggalkan link anda di bawah untuk memudahkan saya menjejak anda semula

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails